23 Aralık 2011 Cuma

Yuva İçin Yardımcı Maddeler

Doğada yaşayan kuşlar, güçlü gagalarıyla ağaç dallarını ufalayıp, elde ettikleri talaşı, yuvalığın dibine taşırlar. Kafeste yaşayan kuşlara yardımcı olmak için, yuvanın tabanını üç santim yüksekliğinde, talaşla kaplayabilirsiniz.Yuvaya koyduğunuz talaşın, kimyasal maddelerle işlenmiş ağaçlardan elde edilmediğine emin olmalısınız.Ayrıca yuva yapmasına yardımcı olmak için kendir liflerini kafese koyarsak, dişi yuva yapmak için bu malzemeyi kullanabilir.Bende kendi kuşuma talaş koymuştum.Gayette güzel oluyor.İlk başlarda meraklı meraklı bakıp orayı burayı didikliyor ama daha sonra alışıyor.

2 yorum:

Özlem dedi ki...

Başka materyaller kullanılabilir mi?

Ş. N. K. dedi ki...

Başka neler kullanılabilir tam olarak bilmiyorum canım.Araştırma yapıyorum ancak başka bir metaryele rastlamadım.Ama benim kullandığım petshoplar da satılan talaştan almanızı önerebilirim.