1 Ocak 2012 Pazar

Kaldığımız Yerden ...






















En son sizlerle yumurtlama müjdemi paylaşmıştım.Şimdi o yumurtalardan 1 tanesinde 24 aralıkta bir yavru dünyaya geldi.Şuan tüysüz , çirkin bir yavru ancak büyüyünce tatlı mı tatlı bir kuş olacak inşallah.Ayrıca yumurtlamaya devam ediyor ve ben çok sıkıldım.Minik kuşum hiç durmuyor yahu.Biraz dinlenip kendine gelemedi vallahi.Tüyleri döküldü kaç aydır.Bu böyle devam etmez.Zaten kışın içindeyiz.Yavru beslemek kolay olmaz.Durdurmak en iyisi olur ama karışmak istemiyorum bir yandan da ...

6 yorum:

Özlem dedi ki...

Eminim büyüdüğünde çok şirin bir yavru olacak ...

Ş. N. K. dedi ki...

Oldu bile =) Gideceği yer bile belli.Kuzenimin yanına =D

ozden-98@hotmail.com dedi ki...

O da güzelmiş.Bak bana sözün var.Çıkınca vereceksin =D

Sıla dedi ki...

Ne güzel =)

Ş. N. K. dedi ki...

Vereceğim canım benim.Hele bir çıksın =)

Ş. N. K. dedi ki...

Teşekkür ederim Sılacım =)