9 Kasım 2011 Çarşamba

Kurban Bayramı ...

                                                                      
İlk öncelikle hepinizin bayramı kutlu olsun =) Umarım bayramınız mutlu ve huzurlu geçmiştir.Bize sorarsanız evet çok güzel geçti.Arefe günü ailemle beraber kurbanlık bakmaya gittik.Bir tanıdıkla beraber inek satın aldık.Doğrusu şunu söyleyeyim kurban bayramını pek sevmem çünkü o şirin hayvancıklar acı içinde öldürülüyor.Açıkcası buna kim dayanabilir ki ? O yüzden ben hep üzülüyorum tabii bir hayvan sever olarak.O gün bir de köyümüze uğradık.Ben kuzenlerimi görünce tabii orada kaldım.2 gün boyunca çok eğlenceli geçti.Orada küçük köpüşler vardı 2-3 ay önce şimdi o sıpalar kocaman olmuş =) Üçü de birbirinden tatlı maşallah ... Fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşmak isterdim ama telefonumu evde unuttuğum için küçük bir anıyı kaçırdım maalesef.Ayrıca küçük de bir kedimiz var orada.Adı da Tekir.Görseniz 1001 türlü marifeti var.Suratına biri vurunca ölmüş taklidi yapıp o kişiden kurtulmaya çalışıyor bıcırık.Buda yetmezmiş gibi bir de  köpüşlerle oyun dalgası yapıyor =) Neyse köyden geldikten sonra komşular , akrabalar gidip geldik ve ben bayram olmasına rağmen ders çalışmak derdindeydim ki çünkü ertesi gün dershanem var ve yetiştirilecek bir çok ödev var...Umarım tahtaya kalkmam =)

Vee ... Bayramla ilgili komik karikatürler ...

 

  
        
                                                     

                                                      Hepinize Nice Mutlu Bayramlar ve Günler Diliyorum
                                                                                Sevgilerimle  Ş.N.K ...  

5 yorum:

Özlem dedi ki...

Hepimizin kurban bayramı kutlu olsun =)

Ş. N. K. dedi ki...

Seninde canım =)

ozden-98@hotmail.com dedi ki...

Kurban bayramımız kutlu olsun ...

Sıla dedi ki...

Kurban bayramımız kutlu olsun ...

Ş. N. K. dedi ki...

Sizlerin de =)