22 Kasım 2011 Salı

Müjde !!!

Bu müjdemi fotoğraflarımla beraber vermek isterdim ama maalesef  talihsizlik nedeniyle pek bir şey paylaşamayacağım.Neyse müjdem şu ki : kuşlarımın çiftleşmesi için bir yuva aldım ve bir kaç hafta sonra pamuk yumurtladı.Tam 5 tane.Bu 5 yumurtadan sadece 1 tanesi çıktı.Bu kuş o kadar tatlıydı ki.Tek engeli sakat olmasıydı.Ona sakat demeye gönlüm el vermiyor ancak ne yapayım gerçek bu.Kuş her ihtiyacını karşılıyor hatta uçuyor bile ancak tek ayağı biraz daha ayrık duruyor.Ama olsun o benim her şeyim.Adınıda Ufuk koydum =).Pamuk Ufuk'u büyütüp yuvadan çıkardıktan sonra tekrar yumurtladı.Bu sefer 4 yumurta vardı.Bu 4 yumurtadan 2 tane yavru çıkardı.Bu yavrularda çok tatlıydı.Evde kuş çok olduğu için kuşlarım aile isteğiyle satıldı ancak ben razı olmadım.Umarım iyi bir aileleri olur.İnanamayacaksınız ama kuşum o kuşlarıda yuvadan çıkardıktan sonra tekrar yumurtladı ve 5 yumurtası oldu.Bu 5 yumurtadan da 4 tane yavru çıktı.Şuan evimizdeler ve hepside mini mini , pıtı pıtı , masum mu masum şirinlikler ... İşte anılarımızı ölümsüzleştirdiğimiz kareler.






6 yorum:

Özlem dedi ki...

Hepsi muhteşem ...

Ş. N. K. dedi ki...

Teşekküür ederiz ...

ozden-98@hotmail.com dedi ki...

Çok tatlı hepsi de.Ben de istiyorum böyle .... =D

Sıla dedi ki...

Bayıldım ...

Ş. N. K. dedi ki...

Teşekkür ederiz ... Bayılmayın aman deyim =D

Ş. N. K. dedi ki...

Sen yeter ki iste Özdenim =)